Informácia pre pacientov

1. Ako sa objednať

  • osobne na ambulancii u asistentky alebo telefonicky na čísle 0905 442 244 v čase ordinačných  hodín lekára od 8.00 hod. do 13.30 hod.
    Vzhľadom k početným telefonátom prosíme o trpezlivosť, resp.  môžete  nám napísať SMS ako Vám môžeme pomôcť.

2. Čo je potrebné doložiť 

  • výmenný list /poukaz/ od všeobecného lekára alebo špecialistu, výnimkou sú akútni pacienti s neodkladným zdravotným stavom
  • odborné nálezy a dokumentáciu vzťahujúcu sa  k ochoreniu
  • RTG, CT, MR, CD obrazových vyšetrení  a popisy ak pacient takúto má
  • odborné nálezy  o celkových vážnych ochoreniach / napr. kardiologické, onkologické a iné /

V prípade poúrazových a pooperačných stavov je nutné doniesť aj odborné nálezy  z prvého vyšetrenia, následné kontroly, správy z hospitalizácie, v prípade operácie prepúšťaciu  správu z nemocnice.

Ak je na poslednom odbornom náleze  odporúčanie na rehabilitáciu, táto správu slúži ako poukaz a ostáva u nás, odporúčame vyhotoviť kópiu.

3. Termín vyšetrenia 

  • pri maximálnom úsilí , presný čas vyšetrenia  nevieme garantovať. Niektorí pacienti sa zdržia na vyšetrení vzhľadom k charakteru ochorenia dlhšie ako sme predpokladali, sú menej mobilní, vyžadujú asistenciu, niektoré deti menej spolupracujú , pomedzi objednaných pacientov  podávame injekcie, laser, vracajú sa k nám pacienti, ktorí boli odoslaní na RTG- sú to pacienti ktorí už sú v diagnostickom a liečebnom procese, preto  je potrebné aby ste mali časovú rezervu, čas vyšetrenia je len orientačný.

Pacientov po úrazoch  a operáciách  vyšetrujeme prednostne.
Akútnych pacientov ošetrujeme podľa závažnosti stavu po predchádzajúcej telefonickej konzultácii po 13.30 hod.
Procedúry nehradené zo zdravotného poistenia / ESWT – rázová vlna, plynové injekcie, intradermálne nite, HIL terapia/ sa aplikujú pacientom až po vstupnom vyšetrení lekárom mimo ordinačných hodín alebo po dohovore s lekárom.

Po vyšetrení lekár zostaví rehabilitačný program, pacient je  objednaný na jednotlivé procedúry.

Termíny Vám  budú pridelené. Ak máte špeciálne požiadavky a potrebujete individuálnu asistenciu personálu pri zostavovaní harmonogramu procedúr táto požiadavka je spoplatňovaná podľa cenníka.

 

4. Zmena termínov 

  • ak na vyšetrenie nemôžete prísť v dohodnutom termíne prosíme zrušte svoju objednávku aspoň 24 hodín  predtým telefonicky alebo  cez SMS,  Váš termín môžeme ponúknuť inému

V prípade že sa nemôžete dostaviť na procedúru prosíme Vás o telefonické oznámenie, resp. cestou SMS.  

V prípade  nedodržiavania liečebného režimu  alebo nedostavenia sa na dohodnutý  termín liečby  bez oznámenia a udania dôvodu, vzhľadom na množstvo pacientov  Vaše termíny budú poskytnuté ďalšiemu pacientovi.

Prosíme o dochvíľnosť, v prípade že sa dostavíte na terapie  mimo Vášho termínu   a sú prítomní za Vami nasledujúci pacienti nemusíte byť ošetrený

Ďakujeme za porozumenie.